Januari 06, 2015

Aku Selalu Berharap Nak Tengok Macam Mana Scene-Scene Bodoh Filem Melayu Dirakam Dekat Lokasi



"Ha..kau, lepas ni, aku nak kau buat gaya spastik sikit dengan muka gatal."

"Kemudian aku nak kau ramas nenen dia dari jauh...jangan pegang tau!"

"Oh, pelakon wanita...kalau dia terpegang, aku harap kau maafkan lah ye. Kita professional."

"Bila dia dah nak terpegang kau punya buah dada...aku nak....hummm....apa yang kita boleh buat ye?"

"Hummm..."

"Ok...camni.."

"Bila tangan dia dah dekat dalam 5 inci dari buah dada kau...."

"Aku nak kau buat2 kaki kau macam kau nak sepak zakar dia dengan boot kau.."

"Jangan sepak! Just goyang2 kaki kau macam kau nak sepak..tapi acah-acah."

"Kemudian buat muka menggoda.."

"Haa...macam tu.."

"Tapi lebih seksi..."

"OK! Ready semua.."

"Camera rolling..standby...3....2....1"

"Action! Nice!"

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pertama? maeellll lambung tara ambik rasuah!